Thursday, March 31, 2011

hantu kak limah main fesbuk!!

short jokes

1. When ur life is in darkness... ...
Pray 2 God and ask Him 2 free u from darkness... .. and
If u r still in darkness..Pls pay ur TNB bill.

2. When a man opens the door of his car for his wife,
You can be sure of one thing;
Either the car is new or the wife.

3. An angry china man entered a shop and shouted :
Where's my free gift with this cooking oil?
Shopkeeper : What free gift??
China man : Oi, here got put "Cholesterol FREE!"

4. If u need ADVICE, SMS ME,
If u need DARLING, CALL ME,
If u need HELP, E-MAIL ME,
IF U NEED MONEY, Nombor yang anda dail, tiada dalam perkhidmatan KAMI,

panda merah ala-ala firefox

Wednesday, March 30, 2011

MY FIRST RHYMIC ABC

A is for Aisha
the CIRIT ones

B for Baby
I hate justin bieber songs

C is for CEciter
I like that TAGLINE from HANTU KAK LIMAH

D is for Daddy
THE words that i never spell in my life

E is for EFA
my ex-PKO

F for FUCK
the word that i always said

G for google
it helps me a lot

H is for HAZMAN
i hate him...

I is for indie
haha i hate that music

J is for JAJAN
that my faveret when i waS KID

K is for kuby
refer to Capital P

L is for lady gaga
wat an amzing she is

M is for Music
it is part of my life

N is for NOLY
like to wear TUDUNG LANGSIR ones...

O is for OH MAK GAYAH
my previous blog names

P is for Peanut
refer to the capital K

Q is for Que Haidar
his acting ios so bad

R is for rock
one of my feveret genre

S is for sex
do it after ur married

T is for Tokek
I don know what it is

U is for Uweyyyy
dialogue from PAK ABU

V is for volleyball
one of my feveret sports

W is for watermelon
fruits that i cannot eat

X is for Xtube
ask ur bf about it

Y is for yell
i dont like that

Z is for zorro
i want to be zorro one day

p/s:watever ur first rhymic ABC,just believe capital GOD

Hey Guys!! UR are on MY playlist!!!




Tuesday, March 29, 2011

jangan tipu budak kecik....

Seorang pemuda hensome yang sedang mabuk, berjemur dipantai tanpa pakaian menutup tubuhnya. Ketika dia melihat seorang anak gadis kecil lebih kurang berumur 7 tahun berjalan melintasinya, Dengan pantas dia menutup bahagian tubuhnya yang tertentu dengan buku yang sedang di bacanya.

Kerana hairan, anak gadis kecil itu berkata, "Abang, apa abang tutup dengan buku tu?" tanya gadis kecil sambil menunjuk ke arah buku.

Kerana malu, pemuda itu menjawab,

"Ah tidak ada apa-apa. ini hanya seekor burung pipit?" Seekor burung pipit?" tanya gadis itu kebingungan. Betul, hanya seekor burung pipit," jawab pemuda lebih tegas. Setelah gadis kecil itu pergi berlalu, si pemuda kembali membaca buku sambil meneguk minuman kerasnya. Tak lama kemudian, si pemuda tertidur.

Ketika terbangun, dia berada di hospital dan merasa sakit yang amat sangat.

Seorang polis menanyainya, "Apa yang terjadi?" "Saya tidak tahu. Saya sedang berjemur di pantai, lalu ada gadis kecil bertanya sebentar dan tidak lama setelah dia pergi saya tertidur dan kini tiba- tiba berada di sini.

Polis itu pergi ke pantai mencari gadis kecil dan bertanya, "Apa yang kamu lakukan terhadap lelaki yang sedang berjemur itu tadi?"

Gadis kecil itu menjawab, "Saya tidak melakukan apa-apa terhadap abang tu pon. Cuma waktu dia tidur, saya main dengan burung pipitnya. Tapi tidak lama kemudian, burung itu meludahi muka saya. Karena itu saya patahkan leher dan paruhnya, saya pecahkan telur-telurnya & saya bakar sarangnya!"

Nota : Jangan cuba temberang budak kecik.. susah nanti... ekekekekek

Monday, March 28, 2011

hari pertama slps PBS n Cuti

Aktiviti hari isnin:

a.x pi perhimpunan....malas

b.klas en mahat bersama presentation last minute bru siap

c.makan kt kantin...sumpah kari dye sedap....

d.rehat tghari melayan cite legenda SITI KELEMBAI yg bru download

e.klas kayu yg memenatkan

f.ptg layan lagi cite SITI KELEMBAI

g.pi maen squash.ade match ngan senior yg slalu aq kalah.kali ni kalaj jgk 11-8,11-8,11-8
tpi kredit kt aq sbb lme x maen boleh maintain lagi

h.sambung layan siti kelembai

SEKARANG:

tgu giliran nak mandi sambil update blog

nak print assGMENT ptv.....


ok bye...

Friday, March 25, 2011

pbs hari ketiga


huhu pbs hari ketiga

kali ni aq tolong jdi mc Untuk KEJOHANAN BOLA BALING MSSD daerah kluang

jdi warga skola dapat meniikmatk suareku yg merdu ibarat elton john nih....

acara mula pkol 9 pagi hinggan 5 ptg utk saringan kumpulan

aq hanya duduk dalam khemah jek keje

lps BIG tuh aq rse serik nak main panas lagi

sayang kulit putih aq nih haha

abis aq jdi bahan cikgu pompuan2 mse jdi mc

maklumlah x pnah jdi mc pon

aq rela jdi mc sbbx rela nak masuk relief klas

haha.....


Wednesday, March 23, 2011

pbs hari kedua



huhu ari ni bru nak update psl pbs kali kedua

sebenarnye x de ape2 sgt

cume yg bestnye aq lepak makmal komputer dari pkol 9 sampai 10.30 pagi.

lps tu relief klas pukul 11.30 sampai 12.00 tghhari setengah jam jek.

abis klas aq gi makmal lab sampai kol 1.00 petang

haha tapi aq juga dah amik data2 yg berkaitan dgn asgmnt

gambar kt atas ni klas yg aq jaga.... x de wat ape pon

Monday, March 21, 2011

PBS HARI PERTAMA


huhu smlm hari pertama aq pbs

bru ari ni nak update

tapi seriyes aq nervous tahap gaban punye

ngan ASSingmnt berlambak

aq pbs kt SK LKTP KAHANG TIMUR

skola felda lahhh

aq x tahu nak wat ape just amik gambar jek

tapi aq telah diberi tugasan untuk tolong bahagian koko dalam

kejohanan bola baling rabu n khamis nihh

tapi aq bukan layan sgt pon haha

aq dibayar elaun untuk datang kuliah bukan nak bende sume tu

pukul 12.30 tghari aq relief klas pertama aq...

huhu aq duduk n just wat keje aq haha....

tapi paling x menahan mase aq jage klas 2 maju

aq nampak dua org budak laki darjah 2 berCIUM MULUT....

aq x tahu sama ade gejala GAY sudah berleluasa atau ia hanya gurauan haha....

Thursday, March 10, 2011

cuti dan pBS

esok dah mule cuti....

so slmt BERHOLIDAY kpd sume bdk RBT 1

dAN Juga slmt BERPBS for the first time

slmt juga wat assigmnt yg menggila gila.......

2 minggulagi bru update

bye./..

Wednesday, March 9, 2011

punggung janda muda basah jgk akhirnya

Imah, seorang janda yang muda, jelita dan seksi tinggal seorang diri di
sebuah banglo dua tingkat. Ramai lelaki tidak kira tua atau muda
menggilainya tapi Imah tidak pernah melayan. Siapakah agaknya lelaki yang berjaya
memikatnya? Sungguh bertuah lelaki itu kerana harta-harta Imah bernilai berjuta, hasil peninggalan suaminya seorang ahli perniagaan yanmg berjaya.

Kini sudah masuk tahun ke-3 Imah tidak bersuami. Sudah lama dia
bersabar. Dalam hatinya yang sepi itu, sebenarnya beliau tidak menafikan dirinya
memang kehausan teman. Apatah lagi dirinya kini kian bergetah kembali, yang longgar
pun sudah rapat, yang cantik pun pun makin bertambah cantik lagi. Ini juga adalah
hasil daripada minatnya yang mendalam terhadap barangan kosmetik dan barangan
penjagaan diri.

Dalam sikapnya yang tidak mengendahkan lelaki namun pada malam ini beliau
amat berharap mana-mana lelaki akan datang kepadanya. Sesiapa sahaja yang datang
malam ini beliau akan sudi menghulurkan tangan. Tambahan lagi, Imah tinggal
berseorangan dalam kegelapan. Bekalan elektrik petang tadi sudah terputus. Imah
amat kehausan sekali. Perasaan Imah semakin resah.
Sabar Imah menunggu, sejam
dirasakan bagaikan sehari. Keresahan dan degupan jantungnya makin memuncak.

Tuk!!! Tukkk! Tiba-tiba tingkap rumahnya diketuk orang. "Ohhhh! Syukurlah!!!
"kata Imah di dalam hatinya. Imah terus berlari membuka tingkap rumahnya
yang diketuk itu.
Apabila tingkap dibuka, muncul seorang lelaki umur dalam lingkungan 30an
berambut mawi melemparkan senyuman manis kepada Imah. Imah pun membalas senyuman itu.
Senyuman mereka berdua jelas kelihatan didalam samar-samar cahaya torch light milik
lelaki itu.

Lantas, lelaki itu menghulurkan tangan kanannya lalu disambut oleh Imah.
Inilah saat pertama kalinya Imah memegang tangan lelaki semenjak suaminya
meninggal dunia. Peluh Imah keluar mencurah disertai degupan jantungnya kian deras
berdenyut.
Lelaki itu memimpin Imah berjalan. "Adik duduklah di sini" kata lelaki itu.
Imah pun duduk perlahan-lahan dan bagaikan terpukau mengikut sahaja apa arahan lelaki
itu dan tiba-tiba Imah terasa punggungnya menjadi dingin.

Dingin dan sejuk akibat air telah mula, membasahi punggungnya yang gebu itu.Tak pernah Imah merasa punggungnya sebasah ini. Seolah2 dugaan ini memang hebat.
Menyedari ada sesuatu yang tidak kena, cepat-cepat lelaki itu berkata
"Ohhh!! Maaflah dik, tempat duduk dalam sampan ini kesemuanya basah kerana
tempias dek air banjir ni, tapi apapun adik telah selamat!" Jawab Imah "Yalah!!
Kalaulah abang tidak datang tadi, entah macam manalah nasib saya, air banjir ni
nampaknya semakin naik, kalaulah ia mencecah bumbung tak tahulah apa akan terjadi.
Tapi nasib baiklah air naik setakat tingkat atas rumah saya ini sahaja, jadi dapatlah
saya menunggu di sini".

Lelaki tadi terus menghidupkan semula enjin sampannya lalu terus ke pusat
pemindahan mangsa-mangsa banjir di sebuah
sekolah kebangsaan. Begitulah kisah bagaimana punggung Imah jadi basah ... hehehe.

lelaki vs pompuan

Kajian Menarik terbaru..

Lelaki:
1. Pandu ke bank, parking dan berjalan ke mesin ATM
2. Masukkan card
3. Tekan number PIN dan jumlah yang dikehendaki
4. Ambil duit, card dan receipt



Wanita:
1. Pandu ke bank
2. Matikan enjin kereta
3. Perhatikan makeup di muka melalui cermin pemandu
4. Semburkan minyak wangi
5. Sikat rambut dan berjalan ke mesin ATM
6. Mencari Kad ATM di dalam beg tangan
7. Masukkan kad ATM
8. Mencari nombor PIN ATm dekat celah penyepit rambut dalam beg tangan
9. Tekan nombor PIN
10. Membaca arahan ATM selama hampir 2 minit
11. Tekan "Batal"
12. Tekan sekali lagi nombor PIN
13. Tekan "Batal" sekali lagi
14. Telefon suami atau pakwe untuk bertanya nombor PIN yang betul
15. Tekan nombor PIN yang betul dan periksa baki duit yang tinggal
16. Masukkan jumlah yang dikehendaki
17. Tekan "Salah"
18. Masukkan jumlah yang agak besar
19. Tekan "Salah" sekali lagi
20. Masukkan jumlah yang lagi besar
21. Keluarkan dan amik duit dari mesin ATM
22. Masuk ke dalam kereta
23. Periksa makeup di muka sekali lagi
24. Mencari kunci kereta dalam beg tangan
25. Hidupkan enjin kereta
26. Jalankan kereta.
27. Berhenti tiba-tiba
28. Pergi balik ke mesin ATM
29. Ambil Kad yang tertinggal dan resit.
30. Masuk kembali ke kereta
31. Letakkan kad ATM di atas Dashboard
32. Buang resit atas jalan
33. Tengok dekat cermin pemandu
34. Perika makeup sekali lagi
35. Membetul-betulkan rambut
36. Masukkan gear kereta untuk reverse (undur)
37. Brake mengejut lagi
38. Masukkan gear kereta ke depan sebab tersilap tadi
39. Memandu lebih kurang 3 km

Story Mory BIG 4


haaaaa

ni la khemah yg kiteowg dirikan.....

lawa tak

tapi khemah ni kiteowg x dirikan sebenarnya...........

mmg dah ade..

kitowg seramai 11 orang berkongsi khemah besar ni

ok la nak cite psl hari kedua BIG

pagi2 spr biasa lps kumpulan aq naik bendera

n wat sarapan kiteowg beratur di dataran

menu sarapan hari tu mee hoon yang dimasak oleh nana,efa n de gang

aq tolong cket jek....

hahah

tolong makan bleh laa

hari kedua kiteowg kne daki GUNUNG ARO

mule bertolak dalam pukul 8pagi

huhu lalu berjalan ke gunung arong tanpa ade penghujung...

hahah....

ok sambung the next post....

Tuesday, March 8, 2011

GAMBA LUCAH TERBARU




XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX
XX

XX






takde keje lain la tu...kepala otak lucah mcm tu la ..padan muka korang hahahah gelak

Monday, March 7, 2011

b4 and after

Haaa ni mase mule bercinta

cube lps lima tahun korang bace dgn TERBALIK lak

Sunday, March 6, 2011

ADA-ADA SAJE

cerita k

Ketam ketip kuku kakinya.
Kawan karib Ketam, Kodok , kata kepada Ketam,”Kenapa kau ketip kuku kaki kau Ketam… kenapa?”
Ketam kata, “Kuketip kuku kakiku kerana kuku kakiku kelurut.. kakakku kata, kalau kuku kelurut, kita kena ketiplah!”
Kodok kentut kekeliruan.
Kodok kata kekeliruan,”Kadang-kadang kalau kukuku kelurut, ku ketip keluar kudis, kenapa?”
Ketam ketawa , Kah..kah..kih..kih..Kuh..kuh..kuh!! Kodok..Kodok ..kenapa kadar kebodohan kau keterlaluan?”
Kodok kata kepada Ketam, “Ketam. Kenapa kau ketawakan ku?”
Ketam kilas, “Kelakar.”
“Kelakar ke kurang-ajar?” kata Kodok .
Kerana kemarahan Kodok keterlaluan, Kodok ketuk kepala ketam kuat kadar kilat.”kelekuk !”
kepala Ketam kehancuran kerana Kodok ketuk.
Ketam kata, “Kodok.. Kodok.. kenapa kau ketuk kepalaku? Kan kini kesakitan.”
Kesian kat Ketam. Kerana kurang ajar, kepalanya kena ketuk.

perempuan rogol lelaki??






say no to breast cancer


The normal boobs ( . )( . ), the silicone boobs ( + )( + ), the perfect boobs ((o))((o)). Some boobs are cold

((^))((^)), and some boobs belong to grandmothers

\./\./ And let’s not forget the very large boobs (o Y o),

and very small boobs (.)(.), and lastly the asymmetrical

boobs (•)(.). We love them all!.. Post this message on

your wall and say ┌П┐(◉_◉)┌П┐ to breast cancer! Save

the boobies!

crazy invitation card

Saturday, March 5, 2011

SURAT CINTA BUDAK RBT

Aku : Kasihku, ketahanan cintaku padamu ialah KEKERASAN MDF. Masihkah kau tidak membuat

sebarang ukuran??

Mu : Aku tidak percaya kepadamu kerana kau ada kekasih baru untuk menjalankan tindak balas KAYU dengan air

Aku : Kau jangan salah ertikan kesudutan 90 darjah garis lurus hatiku ini, kerana aku dan dia masih lagi SERBUK KAYU dan bukannya

PAPAN LAPIS.

Mu : Tapi, aku berasa seperti kasihmu IBARAT ARUS ELEKTRIK YANG MENGALIR LAJU.

Aku : Tapi, cintaku padamu adalah GERAKAN BENDALIR DALAM HIDRAULIK.

Mu : Aku masih belum mengerti lagi kerana penyelesaian yang kau berikan ibarat kau REKA CIPTA.

Aku : Tapi, aku mengamalkan HUKUM KESELAMATAN DALAM BENGKEL di mana tindak balas cintaku akan sentiasa selamat cinta yg kau

berikan.

Mu : Kau jangan bohong! Aku telah mengetahui bahawa kau adalah 'POKOK BUNGA ROS' yg mempunyai janji-janji manis yg

bergerak yang tajam.

Aku : Itu adalah fitnah yg telah tersebar melalui proses PEMOTONGAN DAN PENCANTUMAN.

Mu : Tetapi, mengapa kau membuat tempoh perkahwinan kita mengalami rintangan ibarat LUKISAN AUTOCAD?

Aku: Aku harus menggunakan JAHITAM SILANG PARI untuk mengurangkan rintangan itu

Mu: Adakah kita akan berpadu secara TEKNIKAL?

Aku: Itu masih belum diketahui, tetapi hasilnya nanti dapat dilihat melalui kesuburan cinta ibarat melalui proses FOTOSINTESIS.

Mu: Aku khuatir kau akan bertemu dengan yg lebih KERAS dan bertindak balas dengannya.

Aku: Nampaknya, kita sedang bercinta tiga segi dan haruslah menggunakan KEMASAN untuk

menyelesaikannya.

Mu: Tapi, aku telah memberi cintaku dalam UKURAN DAN PANJANGnya sekali. Masihkah kau tidak percaye?

Aku: Ya, aku percaye. Tetapi aku mahu semua itu dalam bentuk PROTOTAIP.

Mu: Itu semua boleh diabaikan, yang aku mahu ialah

tempoh perkahwinan kita harus mengalami proses PELICINAN

Aku: Kau harus bersabar, kerana sabar itu 0.5 dari iman.

Mu: Tapi, imanku adalah semampat MOUNTING BOARD

Aku: Aku tidak fikir yang iman kau semampat itui kerana kau blum diretakkan dengan TUKUL BESI WARRINGTON

Mu: Kau membuat kemarahanku meruap-ruap. Nanti bila darahku mengelegak seperti MINYAK MASAK, kau jugak yg susah

Aku: Aku sekarang bukan aku yg dulu lagi, aku telah mengalami PROSES JAHITAN.

Mu: Kau betul-tul menyakitkan hatiku ini. Ku sangkakan kau KAYU, tetapi rupa-rupanya kau KACA. Pergi kau dari sini.

Biarkan aku sendirian... ... .. "

Friday, March 4, 2011

Be URSELF ok....

Ramai orang suka meniru ketam yang
mengajar anaknya berjalan betul.

Ramai orang yang suka menukarkan makna perkataan sindiran
itu kepada pertanyaan.

Ramai orang yang suka menjadi seperti ais yang sejuk
tetapi di dalamnya panas seperti api.

Ramai orang yang suka anda mengikut cara mereka
dengan menyatakan itu adalah cadangan dan bukannya paksaan.

Bagaimana pula dengan anda?

soalan yang sama wat kite tension

Sedang Belajar :-

Soalan Yang Patut Ditanya :- Macam Mana Belajar? Seronok Belajar Sana?

Tetapi, Soalan Yang Selalu Ditanya :- Macam Mana Dekat Sana? Awek Ramai Tak?



Tamat Belajar :-

Soalan Yang Patut Ditanya :- Nih Rasa - Rasa Hang Nak Kerja Dekat Mana?

Tetapi, Soalan Yang Selalu Ditanya :- Dah Habis? Hah! Bila Nak Kahwin?



Dapat Kerja :-

Soalan Yang Patut Ditanya :- Kerja Macam Mana? Gaji Okay? Persekitaran Seronok Tak?

Tetapi, Soalan Yang Selalu Ditanya :- Hah! Lepas Nih Dah Boleh Kahwin Lah! Duit Banyak Dah!



Dah Kahwin :-

Soalan Yang Patut Ditanya :- Macam mana lepas dah kahwin? Seronok? Anak Nak Berapa Orang?

Tetapi, Soalan Yang Selalu Ditanya :- Bila Nak Tambah Cawangan Lagi? Tak Teringin Ker Nak Bermadu?

Story Mory BIG 3










































huhu ni still hari pertama area2 pkol 2 ptg

bru sampai kt TELOK GOREK cantik x tempatnye

ni kiteowg tgh makan......nih

okla nak pendekkan kan cite lps abis pasang khemah

kiteowg ade satu meeting nak lantik PENGHULU DAN PENGHULUWATI

so seriyes aq nak bunuh ecah sbb SUGGEST nama aq....

haha tapi last2 dye yg jadi PENGHULUWATI

ptg tu plak ade WATER CONFIDENCE

aduhh bab ni aq paling lemah skali

but thx to trainer sbb akhirnya wat first time kalinya aq bjye terapung di air

hoorayyyyyyy!!!

mlmye lak ade LDK iaitu latihan dalam kumpulan

sumpah ngantuk gile........

huhu kumpulan 1 lak ade turn wat sarapan n naik bendera

hari pertama BIG seriously mmg penat...

Wednesday, March 2, 2011

Story Mory BIG 2



Hari;still pertama

masa:lingkungan 9-12 tghari

aktiviti;dalam bas n beli makanan kt mersing

story;

tgok tu sumenye ceria gile bile naik bas

tapi aq dah syahid dalam bas hahah.....

kiteowg mase sampai kt bandar mersing beli makann tapow kt sne

tapi sumpah mahal siyot...

Tuesday, March 1, 2011

Story Mory BIG 1




hari pertama

masa:agak2 dalam 7:40 pagi

cite:

waa sume bdk RBT 1 PSIMP SEM 1 dah x sabar nak PI BIG kt Telok Gorek...

kiteowg bertolak dari IPTHO dakam pukul 8 pagi

naik bas IPTHO lama tapi x buruk mana pon

sume muke enjoy jek hahahha

aq pon seriau jgk nak gi BIG.........