Sunday, June 26, 2011

GERKO

Ok fine...ni aq tulih mase perlantkan AJK GERKO

pengerusi:muhammad hakam

n.pengerusi:Muhammad anas

setiausaha: Amir zainuddin

Naib setiausaha:Noor shafinaz

benadahari: Mohamad hafizi

N.bendahari:Ahmad Aizat

AJK pertandingan; Aisha jasmil

Muhammad Azizi

Huzaifah

Hazman

Ajk peralatan: Akmal zawi

Norsuraya

Ajk Makanan/minuman: Hafizi/Aizat

x perlu tipu laa....

Ini adalah untuk para wanita yang selalu menggunakan alasan "Datang bulan" bila ditanya mengapa tidak sembahyang.

Apa kata kalian berhenti saja menggunakan alasan itu?

Berterus-terang.

Beritahu perkara sebenar.

Sebenarnya kalian takut untuk sembahyang, bukan? Kalian takut untuk berwudhuk, bukan? Kerana berwudhuk boleh mengakibatkan muka tegang macam Anita Sarawak, bukan?

Aku dah agak dah.

How to embed window media player in the powerpoint

kite kongsi same2 utk kebaikan.....


video

Soalan yang dijawap dengan pelempang

Apakah reaksi korang bile dengar soalan2 bangang nih???

Berapa tahun warranty niih ? "
-Bertanya kepada kwan yang jual barang sekenhen .


-"Abang kawin lagi satu boleh? "
-Bertanya pada isteri, padahal nak beli rokok pun mintak duit bini.


-"Bang ada bateri AA tak? "
-Bertanya pada penjual daging


-"Lesen beli ke ? "
-Bertanya pada orang yang tersepit dalam kereta akibat langgar pokok.


-"Lif rosak lagi ke ? "
-Bertanya pada orang yang dah naik tangga sampai tingkat tujuh .


-"Kau ni mat rempit ye ? "
-Bertanya pada orang yang kaki, tangan dan muka kena balut.


-"CD ori ada ke ? "
-Bertanya pada penjual CD haram kat depan kedai burger.


-"Kat sini ada buaya ke ? "
-Bertanya pada orang yang sedang mandi di kolam renang.


-"Boleh bayar ngan kad kredit tak ? "
-Bertanya pada penjual aiskrim.

panggggggg!!!

KOMEN STATUS BODOH KAT FESBUK

Status: nak makan apa hari ni yerk?

Komen tak terucap:makan kasut jamban aq yg putus nak??

Status:cuti-cuti Malaysia ni nak pi mana agaknya?

Komen tak terucap:pegi mampos sama lu

Status:x tau nak bagi present apa utk besday asben,bagi suggestion?

Komen x terucap:bagi kebenaran kawin lagi Saturday

Status:boring

Komen yang tak terucap;ada mak kesahhhhhh…..

Status:manusia bacul,macam-macam ko kutuk aku yer,apa salah aku kat ko?

Komen x terucap:ek elehh..face to face la,apahal cakap kat dinding fesbuk jek

Status:aduhh banyaknya assgmnt x siap lagi???

Komen:DAH TAHU X SIAP LAYAN FESBUK APA HAL???