Wednesday, January 5, 2011

lelaki seksi:di mata wanita

Nak kongsi info lg.....lelaki kat luar sana baca ni ha....!!!

WANITA tidak mampu mengenali 100 peratus karektor dan keperibadian lelaki.

Namun, melalui teknik penggayaan, penampilan dan cita rasa, ia dapat membantu menjejaki karektor lelaki seksi! Amati senarai di bawah, mungkinkah anda antara lelaki yang sedang diburu wanita?

Cita rasa memilih pakaian
- Tidak semestinya perlu bergaya hebat dan menyarungkan jenama mahal untuk kelihatan trendy. Bagi wanita, lelaki yang menitikberatkan soal kebersihan dan kemasan diri sudah cukup menampakkan imej seksi untuk membuatkan hati tertawan.

Tepati masa
- Memiliki jam tangan berjenama tetapi tidak menepati masa hanya menjatuhkan saham lelaki. Lelaki yang seksi menurut wanita ialah mereka yang bijak menguruskan masa dan paling utama menepati masa.

Bergaya sedikit ‘nakal’
- Sesetengah wanita lebih gemar lelaki yang bergaya santai. Percayalah, memilih denim, kemeja-T putih dengan sepasang but lebih macho dan seksi berbanding gaya konvensional ke pejabat. Lebih ‘nakal’ lebih seksi.

Karektor melalui warna
- Perhatikan rona warna pakaian, seluar, kasut mahupun stokin. Umumnya, wanita begitu tertarik dengan lelaki yang berani ‘bermain’ dengan warna. Semakin garang warna pilihan lelaki, bertambah seksi dan berani di mata wanita. Ayuh, bersedia melakukan transformasi gaya!

Memilih reka bentuk beg
- Mungkin sesetengah lelaki tidak mengendahkan soal beg sama ada kegunaan di pejabat mahupun ketika waktu santai. Awas, melalui pemilihan reka bentuk dan gaya beg ia mempengaruhi karektor diri lelaki. Apatah lagi, jika lelaki itu ialah seseorang yang ada cita rasa tatkala memilih jenama beg dan warnanya! Pastinya ramai gadis tertarik!

Menarik bukan.....so cubalah tawan gadis pujaan anda skrg!!!!

No comments:

Post a Comment