Thursday, January 23, 2014

Pantun Puaka BLOG

Pagi-pagi tengok citer cinta vlog,
huh lame gile x update blog

Mak esah kejar aku guna parang,
blog aku dah bersarang......

kawan aku nama cek det,
ramai giler  member blogger x update

Kater orang dia ini hero
traffic blog aku dah zero,

Pak mail main-main batu lesung,
x update blog sbb xder idea langsung,

Kak kiah diet x makan nasi,
blog aku dalam keadaan hibernasi

Wahai pompuan jangan sampai jadi andartu
tiba-tiba ade rase nak taip sesuatu,

Abang mail skandal ngan Janda Melah,
GOD DAMN it aku lupa lah

budak2 teknik bajet sopan santun
aku rase nak buat pantun,

Nek Jah wariskan anaknya saka
nak buat pantun berbaur puaka,

Orang kampung menari cha cha
ade ke orang nak baca,

Si comel nampak cam resah
ade aq kesah!!!

Aku suka pergi danok
ko adokkk....

Pagi-pagi cari anak ikan
ko suke baca kannn,

budak2 main tepon-tepon
aku buat ni untuk suka-suka je pon

Dua ekor anjing tengah be**men
dah baca jgn lupe komen....

No comments:

Post a Comment